svar på tal

till dig som kommenterar anonymt

för det första stavar du fel. för det andra: du verkar ha ett dåligt självförtroende eftersom du klankar ner på andra.... SKAFFA DIG ETT LIV ISTÄLLET FÖR I HELVETE
ellen får stå för bilden idag
fick ett litet utbrott, förlåt till alla andra underbara läsare, jag älskar er <33 tack till alla som läser min blogg!


Postat av: Ellen

mmmm vad snygg jag är <3

2011-12-01 @ 12:36:17
URL: http://ellenwetterholm.blogg.se/
Postat av: ANDERS

FAN VAD SNYGG HON ELLEN VA!!! har du hennes nummer eller? tror jag skulle vilja gå på bio med henne, typ bilar 2 eller nått. Aa det hade vart jävligt mysigt. oså lite popcorn på det, med chokladkrydda. JÄÄÄÄÄÄVLIGT SNYGG ALLTSÅ!!!!!!



och du, mitt namn är anders. jag kommenterar inte anynomt i vanliga fall! råkade bara innan juuuuu

2011-12-01 @ 12:37:54
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

bättre att strunta i elaka anonyma :)

2011-12-01 @ 13:07:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: